Fidel Kastronun ABŞ prezidenti Franklin Delano Ruzveltə yazdığı məktub

Hərçənd Fidel Kastro bu məktubun olduğunu inkar etsə də bu məktubu O, 14 yaşında həmin dövrdə ABŞ prezidenti olan Franklin Ruzveltə yazmışdı. Gələcək Kuba lideri Ruzveltin prezidentliyini tərifləyir və ondan 10 dollar pul istəyir, məktubun sonunda isə böyük həcmdə olan Kuba dəmir filiz yataqlarını açmağı təklif edir

Ardıcıl olaraq stenoqramma

Image

Santyaqo-de-Kuba

6 noyabr 1940-cı il

ABŞ prezidenti cənab Franklin Ruzveltə

Mənim əziz dostum Ruzvelt. Mən ingiliscə yaxşı bilmirəm ancaq bacardığım qədər sizə yazmağa çalışıram. Mən radio dinləməyi çox sevirəm və sizin növbəti dəfə ABŞ prezidenti seçildiyinizi öyrənəndə çox sevindim. Mənim 12 yaşım var. Mən oğlanam və çox düşünürəm ancaq fikirləşmirəm ki, ABŞ prezidentinə yazıram. Əgər xoşunuza gəlirsə mənə məktubla yaşıl 10 dollarlıq əskinas verin. Mən heç vaxt yaşıl 10 dollarlıq əskinas görməmişəm və bunu əldə etmək istərdim.

Mənim ünvanım

Cənab Fidel Kastro

Kollegiya Dolores

Santyaqo-de-Kuba

Oriyente Kuba

Mən ingiliscə yaxşı bilmirəm, ancaq ispanca yaxşı bilirəm. Siz ispanca yaxşı bilmirsiz, lakin siz ingiliscə yaxşı bilirsiz, çünki siz amerikalısız, mən isə amerikan deyiləm

(Çox sağolun)

Özünüzdən muğayat olun, sizin dostunuz

(İmza)

Fidel Kastro

Bir cavab yazın

